Skoattack bra för finanskris

Fabriken som producerar skor av den sort som slängdes på Bush har nyanställt 100 personer sedan det hände hörde jag ryktas. Varför gnäller alla över kriser och oro och ångestpaket om det är så himla enkelt att lösa det hela? Av med pjucken gott folk, gör en insats!

Funderade på en årskrönika men det får vänta, jag är för trött. Och jag vet inte riktigt vad som har hänt. Vad var bra? Vad var mindre bra? Vad hoppas jag,planerar inför nästa år? Och världen?

Mycket glad dock, de senaste dagarna har varit bra och jag har gjort massor av det jag försummat den senaste tiden. Syjunta, tjejmiddag (med modet att våga testa att laga en helt ny (för mej då,) efterrätt som blev skitgod,) bio (Yes man med Jim Carrey, som satte igång lite skojiga funderingar: vad skulle hända om man sa JA till allt?, nästan allt kanske är rimligare för nybörjare, och under en begränsad tid). Elektrokonst-utställning, och känslan av att börja bli kompis med min lägenhet, äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0